Konu
Yerli ve Milli Ekran Alıntısı Aracı 'Snipper'
24-09-2018, 20:55:02
#45
warestr
Ne kadar acı yerli ve milli bir ekran alıntısı aracını Linux e kuramıyorum. Pardustan sevgiler!