Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapılan masrafı konuşmuyoruz ki. Makale dışında bir değeri olmayan bloga neden 150 TL'den fazla verilsin? Alan adam makaleyi blogun içinden söküp başka yerde kullanacaksa o zaman neden blogu alır? O makaleler o blog üzerinde değerini kaybeder hatta. "Ben şu kadar masraf yaptım,o yüzden fiyat bu kadar" diye bir şey olmaz.
Değerden kastınız nedir anlamıyorum ki hocam. Site dediğiniz zaten içeriktir 2 aylık bir site ben bu siteyi alsam güzel bi seo yapsam sadece seo çalışması ile gelir getiren bi siteye sahip olmuş olacağım. Eğer böyle bir projem varsa domain almak, tema seçmek, makale yazdırmak vs bunlarla uğraşmak bunlara masraf etmek yerine veririm 500, 600 lira böyle bir site alırım devam ederim daha mantıklıdır. ayrıca makalelerin indexlerini googledan kaldırıp yeni bir site içinde kullanabilirsin ya da satabilirsin.