Son 1 buçuk hafta da yaklaşık 3 defa gelen hataları düzelterek, yeniden gönderim sağlayarak hatanın giderilmediği yanıtını almaktayim.
Konu hakkında bilgisi olanlar, yardımcı olabilir mi ? Sizce neden hala RED almaktayim ?
GOOGLE MESAJI;
MANUEL İŞLEMLER BÖLÜMÜNDE İSE ALDIĞIM SORUN;
İÇERİKLER ÜCRETLİ OLARAK > SUPERİCERİK VE
@wm_xfreex; < arkadaşlardan temin edilmiştir. Sorun içeriklerden mi halen çözmüş değilim.
Sorunu nasıl çözebilirim ? Ücretli yardımcı olabilecek arkadaşlar PM atabilirler.. Gerçek anlamda işini bilen biri mesaj atarsa sevinirim.