Son 1 buçuk hafta da yaklaşık 3 defa gelen hataları düzelterek, yeniden gönderim sağlayarak hatanın giderilmediği yanıtını almaktayim.


Konu hakkında bilgisi olanlar, yardımcı olabilir mi ? Sizce neden hala RED almaktayim ?


GOOGLE MESAJI;

MANUEL İŞLEMLER BÖLÜMÜNDE İSE ALDIĞIM SORUN;


İÇERİKLER ÜCRETLİ OLARAK > SUPERİCERİK VE @wm_xfreex; < arkadaşlardan temin edilmiştir. Sorun içeriklerden mi halen çözmüş değilim.




Sorunu nasıl çözebilirim ? Ücretli yardımcı olabilecek arkadaşlar PM atabilirler.. Gerçek anlamda işini bilen biri mesaj atarsa sevinirim.