Konu
R10'a rakip platform oluşturuyorum.
24-09-2018, 17:19:58
#31
fikirdanis
başarılar diyelim.
ama yapacağım demekle iş bitmiyor maalesef o nedenle birşeyler yaparak başlayabilirsin...