Kardeşim alınma ama ihtiyaç duyulmayan birşey yapacağım dersen herkes de ciddiyetini kaybeder. Örneğin r10'a rakip olman için r10'un karşılamadığı ve sürekli şikayet edilen birçok özelliğinin olması gerekir.
Örneğin ''r10 sitesinin ingilizce versiyonunu açmak istiyorum '' Deseydin herkes ciddi ciddi fikirlerini belirtebilirdi. Yani temel farklılıklar koymalısın. Bak bu da bi fikir mesela. R10 'un full ingilizce versiyonu olsa ben girerim. Örneğin türkçe yazmak yasak olur. İşlerin tamamı yabancı olmak zorunda olur. Yabancı siteler, yabancı tasarımlar, yabancı makaleler vs. Full ihracata yönelik bu site dersin. Böylece r10 üyeleri bu değişik fikir hakkında düşüncelerini söyler. Ama aynısını veya bir kaç özellik ekleyip çıkarmayla yeni şey yapılmaz. Tutmaz da zaten. Bunlar da benim düşüncelerim. Başarılar dilerim..