Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eminmisin bunlar r10 da olursa ? Öyle planlarımız var bizimde 😁

Bu arada konuyu açan arkadaşın 5 itraderi var %86 itrader skoru Allah açacağı platformda ticaret yapacakların yardımcısı olsun

Moderatorler konuyu maxi geyik kategorisine aktarıp yeniden aktif edebilirler.
SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hacı arkadaşta İzmir'li hemşerimiz yani diğer webmaster platformuda izmirden çıkma hem.. Bi bakmışsın oluvermiş
@Coskun; anlaşıldı birgün rakip çıkarsa kesin @SABOCES; kurdu o siteyi. Başka yerde arama sahibini sitenin. Yeğene bez lazım.