Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eminmisin bunlar r10 da olursa ? Öyle planlarımız var bizimde 😁

Bu arada konuyu açan arkadaşın 5 itraderi var %86 itrader skoru Allah açacağı platformda ticaret yapacakların yardımcısı olsun

Moderatorler konuyu maxi geyik kategorisine aktarıp yeniden aktif edebilirler.
Hacı arkadaşta İzmir'li hemşerimiz yani diğer webmaster platformuda izmirden çıkma hem.. Bi bakmışsın oluvermiş