Eminmisin

bunlar r10 da olursa ? Öyle planlarımız var bizimde 😁
Bu arada konuyu açan arkadaşın 5 itraderi var %86 itrader skoru Allah açacağı platformda ticaret yapacakların yardımcısı olsun
Moderatorler konuyu maxi geyik kategorisine aktarıp yeniden aktif edebilirler.
Hacı arkadaşta İzmir'li hemşerimiz yani

diğer webmaster platformuda izmirden çıkma hem.. Bi bakmışsın oluvermiş