Merhaba arkadaşlar

Sizlerden rica ederek bir konuya dahil olmanızı istiyorum. 7143 sayılı öğrenci affı 2018 mayıs ayında çıkmıştı. bir çok öğrencinin haberi olmadı ve son başvuru 18 eylül idi. herşey için uzatılan hoşgörülen konuda bundada olmasını istiyoruz. en azından ay sonuna kadar uzatılsa bir çok kişi başvuru yapabilir. bunun için bir twitter etiketi yapalım. sesimizi duyuralım gündem oluşturalım dedik.. bir twit sizden bekliyoruz çevrenize duyurursanızda çok seviniriz. üniversitelerden ilişkisi kesilmiş ve tekrar okumak isteyenlere özellikle.. zamanı olan cimere'de yazabilir. tekrar af yasası çıkması için 4-5 seneyi buluyor. bu süre zarfı çok olduğu için böyle bir konu açma gereği duydum.. forumdaki twitterci arkadaşlardan da destek bekliyoruz..


Twit Örneği:
#ÖğrenciAffı (.................. aralıkta birşeyler yazın destek amaçlı.......................................) @ceyhunirgil @yokgovtr @yekta_sarac @YuksekogretimK @RT_Erdogan


Etiketimiz : #ÖğrenciAffı
Metin: destekleyici bir yazı içinizden geçen
İletilmesi gereken kişiler : @ceyhunirgil @yokgovtr @yekta_sarac @YuksekogretimK @RT_Erdogan

haydi arkadaşlar ALLAH için bize destek olun ve bunu her yerde paylaşın ben ilk twiti attım..




https://twitter.com/MescidiHaramCom/...78179059748865



KONUYU GÖREN ARKADAŞIM SADECE 1 TWİT LÜTFEN




arkadaşlar bakan oldu mu hiç