Şimdi önüme bir dünya şey gelir imza için. Hepsini okuyamam da, o yüzden bir sorayım dedim. Zaten okusam herhalde onlar da beklemez

(İşin şakası tabi) Teşekkürler arkadaşlar.
Ben okudum ve bekledi hocam. Uyuyan var diye içeri almadım ikimiz dışarıda doldurduk formları. Ayakta beklettim adamı okuduk beraber iki saat