r10'a rakip olmak için formülü veriyorum
- En az birkaç kişilik bilgili ekip
- Havuz sistemi
- 2fa güvenlik
bunları yaparsanız ciddi bir şekilde rakip olabilir hatta geçebilirsiniz bana göre. Yoksa klasik vbulletin forum kurup, kategoriler oluşturup, gelin takılın demekle olmuyor malesef.
Eminmisin

bunlar r10 da olursa ? Öyle planlarımız var bizimde 😁
Bu arada konuyu açan arkadaşın 5 itraderi var %86 itrader skoru Allah açacağı platformda ticaret yapacakların yardımcısı olsun
Moderatorler konuyu maxi geyik kategorisine aktarıp yeniden aktif edebilirler.