Hepinize çok teşekkür ediyorum olumlu veya olumsuz yaptığınız her yorumun bir katkısı ve faydası var. Yönetici olarakta normal kullanıcı olarakta yapılan olumlu, olumsuz yorum, hiç kaale alınmamaya göre bile çok ciddi bir katkı.

Amacım sadece webmaster sektöründe bir platform kazancından kendime pay edinmek değil. ( Elbetteki maddi pay edinme gayemde çok ciddi ) Rakip kelimesini kullanmamdaki neden konuda yazıldığı gibi eksikliklerin barındırılabildiği bir alternatif olabilmek bu sayede başarılı olabilirsem hem elde edeceğim gelir hem rekabet sayesinde herkesin kazançlı çıkması.