Konu
R10'a rakip platform oluşturuyorum.
23-09-2018, 20:19:59
#21
Misafir
Ortaya 1 milyon'da koysan tutmaz. Kökten kemikten gelen birşey ben alışmışım, güvenmişim r10a elim Diğer forumları yazmıyor r10 yazıyor oysa diger forumlar'da büyük bir forum r10 tercih ederim.