Konu
R10'a rakip platform oluşturuyorum.
23-09-2018, 19:47:02
#20
SAEC
Moderatör
Şaka bi tarafa,umarım yaparsın güzel şeyler başarırsın.Hatta gelip bizim yönetim ekibimizden de destek alabilirsin.Bi insanın hayal ettiği şeyi yapmak, ona yardımcı olmak bizi ziyadesiyle mutlu eder. Bu konuda
@
Coskun
; abi'de destek olur mutlaka.