r10'a rakip olmak için formülü veriyorum
- En az birkaç kişilik bilgili ekip
- Havuz sistemi
- 2fa güvenlik
bunları yaparsanız ciddi bir şekilde rakip olabilir hatta geçebilirsiniz bana göre. Yoksa klasik vbulletin forum kurup, kategoriler oluşturup, gelin takılın demekle olmuyor malesef.