r10'a rakip olmak için formülü veriyorum

- En az birkaç kişilik bilgili ekip
- Havuz sistemi
- 2fa güvenlik

bunları yaparsanız ciddi bir şekilde rakip olabilir hatta geçebilirsiniz bana göre. Yoksa klasik vbulletin forum kurup, kategoriler oluşturup, gelin takılın demekle olmuyor malesef.