Konu
R10'a rakip platform oluşturuyorum.
23-09-2018, 19:38:14
#16
SAEC
Moderatör
Burti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
baktım seviye düştü yükseltmeye geldim 😏
seni arkadaşın kuracağı siteye alalım,orda ekibin çıtasını yükseltirsin tam senlik fikir asdfashdaf