Konu
R10'a rakip platform oluşturuyorum.
23-09-2018, 19:37:23
#15
Burti
Reveloper
SAEC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen neden benim yorum attığım her konunun altına gelip bi espri yapma çabasındasın paylaşım ekibi üyemiz?
baktım seviye düştü yükseltmeye geldim 😏