Merhaba arkadaşlar adsenseye dün itibari ile girmiş bulunmaktayım.

Yabancı bir sitem var gunluk 2k hitim var .

2 k gösterimde 7,84 tl gibi bir para bırakmış sizin düşünceleriniz nelerdir ?