Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Bahsettiğiniz siteyi inceledim herhangi özel bir şeyi yok Alt PrtSc zaten Windows'ta olan bir kısayol aktif olan pencerenin ekran görüntüsünü alıyor. CTRL + V yapınca da siteye yapıştırıp upload ediyor bunu siz istediğiniz gibi kullanabilirsiniz zaten siteye gerek kalmadan. CTRL + V ile Resim Yükle'ye upload etme özelliği içinde uğraşıyorum şuan
fikirdi sadece bu şekildede aynı aslında hatta daha az yoruyor sizin sistem ben çok güzel buldum umarım başarılı olur