Yerli ve Milliyse ismi niye ingilizce :s.s.ss.

Şaka bi'yana Gayet güzel olmuş. Program için ayarlar olmalı. Mesela direkt resim linkini alabilmeliyim .png olarak ya da şuanki gibi olabilir. Bunu ayarlardan seçersek çok güzel olur