alman malı sağlam olur diye bosh aldık bütün bardakları çiziyor leke bırakıyor. kaç kere servis geldi düzelmedi. sonra netten araştırdımki tek bize özel değil bu sorun bayağı bir şikayet var. iyi araştırın derim. çamaşır makinesi de bosh ondan gayet memnunuz.