mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben Bosch aldım evlenirken, memnunum. İki marka da bence de orta gelirli aileler için en uygun seçenekler. Arçelik yerli ve milli iken Bosch yersiz ve milsiz. Tek tek özelliklerine bakılabilir. Toplu alım indirimi istenebilir filan...
Fiyatlar son oluru daha alt bulamadım mağazalarda arçelik almak istiyorum sırf yerli diye ürünleride daha görsel ama diğer yandada daha kaliteli diye adını yazdırmış bosch var arçelik şuan ne durumda kapışır mı kalite konusunda bilemedim. Özellikleri hepsi kafa kafaya benzer durumda.