Ben Bosch aldım evlenirken, memnunum. İki marka da bence de orta gelirli aileler için en uygun seçenekler. Arçelik yerli ve milli iken Bosch yersiz ve milsiz. Tek tek özelliklerine bakılabilir. Toplu alım indirimi istenebilir filan...