Sadraf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bununla ilgili konu ya da yetkili ağzından bir açıklama var mı? Sorunlu bir ticaret yaşadım. Karşı taraf banlandı ama şikayet etmeme rağmen davetiye veren kişiye işlem yapılmadı.
insanların ne olacağı bilinmez hiç unmadığınız bir kişi bile ************** yapabilir. r10.net'e üye olma sadece davetiye ile bu *********** zaten varsa böyle bi niyeti benim çekilişime gelene kadar bulur zaten davetiyeyi moderatörler den cevap bekliyorum şimdilik. eğer sistem için uygun derlerse yaparız. zaten ücret karşılığı dağıtmıycaz. yasak olanda zaten satılması.