Evet hocam, davetiye gönderdiğimiz kişiden,kişilerden bir nevi sorumluyuz.
Sonuç itibari ile, bizim referansımız ile burada üyelik almış oluyorlar.
Bununla ilgili konu ya da yetkili ağzından bir açıklama var mı? Sorunlu bir ticaret yaşadım. Karşı taraf banlandı ama şikayet etmeme rağmen davetiye veren kişiye işlem yapılmadı.