Konu
r10.net davetiye hakkında
21-09-2018, 16:39:50
#10
Dravidyen
sulumo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bundan çekindiğim için soruyorum. az çok buradan ekmek yiyoruz birde başımıza bela olmasın diye.
Bir yöneticinin yanıtını bekleyip çekilişi ona göre başlatmak mantığa uygun olur.