sulumo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bundan çekindiğim için soruyorum. az çok buradan ekmek yiyoruz birde başımıza bela olmasın diye.
Bir yöneticinin yanıtını bekleyip çekilişi ona göre başlatmak mantığa uygun olur.