insanları suistimal etmektir bu. Ben böyle bir şeyle karşılaşsam, hesabı takip ediyorsam takipten çıkarım. Bu gönderiler ile bu fotoğrafı beğenenince Facebook gariban çocuklara 1 tl veriyor demek arasında hiçbir fark yok.