GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oda php sürüm kaynaklı olabilir.
evet hocam haklısınız php 5.0 imiş scripti biraz inceleyince gördüm olmuyor bilgiler için çok teşekkür ederim