emrecansahintr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forumda alıcıları var hocam bende sattım. her gmaile olur vermediği için ortalama ederi bu civarlarda alıyor bazı arkadaşlar
Kusura bakmayın o zaman, özür dilerim. İyi satışlar.