webirinci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba , arkadaşlar adsense reklamım mobilde görünüyor fakat masaüstünden girince gözükmüyor yardımcı olurmusunuz ? (...)
Merhaba.
"Otomatik reklam" kodu kullanmışsınız. Otomatik reklamlar bazı temalarda reklam koyacak yer bulamıyor. Sırf deneme amaçlı, küçük bir sitemdeki otomatik reklamların görünmesini ben tam iki aydır inatla bekliyorum. Bence siz inatlaşmayın, otomatik reklamdan vazgeçip, normal reklam yerleşimi yapın.

NOT: Site URL'nizi ortamlarda paylaşmayın bence. Siz de silersiniz diye ben alıntıda URL'yi hariç bıraktım.