Maç önü kuponumu atayım ben de buraya. Yarısındayız Dortmund vahim duruyor ama bakalım.[COLOR="Silver"]





Maç önü GS h1, Barça 3.5 üstü düşünüyordum ama Barça maçı ne alakaysa 8 de başlamış. Gittik Allah'ın kazmalarının maçına denk geldik Yarın fazlasıyla çıkarırız acısını umarım.