nerde üniversite okursan oku kendini geliştirebildiğin sürece sorun değil. En iyi üniversitelerden bi b*k öğrenmeden mezun olan adamlar var ya dandik diye nitelendirdikleri bi okuldan çok donanımlı çıkanda var. ek tercihle gidebiliyorsan git. bu sitede hayatından eğitimini almadığı yazıılımcığı, yazılım mühendisliği okuyanlardan kat ve kat daha iyi bilenler var. boşuna bir sene daha kaybetme