Bence okul çok fazla önemli değil önemli olan senin kendini geliştirmen. Eğer çok çok iyi okullardan mezun olmazsan okulun bir önemi yok. Görünüşe göre ilk xx.xxx girmen zor görünüyor.(yanlış anlaşılmasın bende giremedim, giremezdim.)
Bu yüzden bence tutturabilirsen ve kötü bir şehirde olmazsa kendini yetiştirerek iyi yerlere gelebilirsin. İş sende bitiyor yani. Ha bu arada buradakilere bakarak kararını verme. Fikirleri oku değerlendir ama kendin karar ver. Sonuçta hayat senin hayatın bu yüzden sen karar vermelisin ve ilerde 'keşke' dememelisin.