Konu sahibine ne söylesiniz, doğal olarak kurduğu hayallerini savunarak hepinize bir cevap verecektir. Ben domain işlerinden pek anlamam ama bu ilan.net daha sonra satış konuları arasında görebilrisiniz. Arkadaşımız, bütçesini tahmin edemeceğimizi zaten söylüyor. 200 binlira da harcasanız bu site tutmaz. Al-sat yapmak için aldıysanız aldığınız paraya satabilirsiniz. Açılmış sitelere baktığınız zaman hepsi eski. Mesela, bi r10 daha açmak mümkün mü? bence hayır. R10 bu kadar kalabalık ve ticari anlamda herkese cevap verebiliyorkan, neden başka bir webmastır forumuna üye olalım? ilan işleride böyle, sahibinden ve buna benzer siteler varken, hazır oturmuş bir kitleye sahipken ilan.net e neden üye olalım, neden ilan verelim Bu gün tv kanallarında yeni yeni siteler görüyoruz ama baktığınız zaman hiç birisi tutmuyor. Bir tv kanalına reklam vermek sizce ne kadar? Domain hayırlı olsun ancak kimse böyle paralar bağlamasın bence. Bunlar büyük işler. Öyle 200, 300'e bitecek konular değil.. Benim şahsi fikrim bu.