Fiyat alan adına ve kur alımına göre normal.. Al-sat için çok uygun değil.. Bu alan adını bende gördüm ve aklıma direk piyasa babaları geldi.. O firmalar ile baş edebilecek kişiler yakın zamanda çıkmaz. Bu nedenle satış için ihaleye girmedim. Projelendirme için yine aynı tezi savunuyorum.. Sahibinden çapında bir firmanın karşında dikilebilecek bir potansiyel kendimde gormedigim için almadım. Uzun yıllar, emek ve Iyi bir bütçe ister.. Bu seviyede bir karamsarlık nedeni ile de alan adını almamam daha doğru oldu diyebilirim. Size de projelendirme yap demem için bu krizde iyi bir bütçenizin olması lazım. Küçük çaplı bir giriş yapabilirsiniz piyasaya ancak diğer ilan siteleri gibi rağbet görmeyen bir proje daha kenarda beklemiş olur.. Hava vermektense içimdekileri söylemeyi doğru buldum..Herşey gönlünüzce olsun..