hayırlı olsun, güzel alan adı
Teşekkür ederim aTi
Domaini ilk ihaledeki günden itibaren takip ettim, benimle birlikte bir yatırımcı daha takip etti. Daha öncesinde 3-4 kez 301 yönlendirmesi yapılmıştı yıllar içerisinde. Bu sebeple ben 1500 dolar seviyesinde bıraktım. Sanıyorum diğer arkadaşımla konuşmadım ama o da 1550 seviyelerinde bırakmış olmalı.
Güzel bir domain, hayırlı olsun. En azından yabancıların elinden alınmış olması bile güzel
Katılıyorum, umarım bizlere ve emeği gececek olanlara hakkını veren bir domain olur.
DOmaini almak ilk adımdı, daha yeni başlıyor)