Domaini ilk ihaledeki günden itibaren takip ettim, benimle birlikte bir yatırımcı daha takip etti. Daha öncesinde 3-4 kez 301 yönlendirmesi yapılmıştı yıllar içerisinde. Bu sebeple ben 1500 dolar seviyesinde bıraktım. Sanıyorum diğer arkadaşımla konuşmadım ama o da 1550 seviyelerinde bırakmış olmalı.
Güzel bir domain, hayırlı olsun. En azından yabancıların elinden alınmış olması bile güzel
Üstadım 301 in sebebi neydi?