blap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
floodu okudunuz mu?

Okudum. Keşke amerikanlaşabilseydik 1950lerden bu yana şimdi bizde dünyanın zirvesinde olurduk. Malesef biz Suriyeleştik iranlaştık afganistanlaştık.