Bilgisayarcıyım bu işi her gün en az 4-5 kez yapan biri olarak yazıyorum;
Driverpack Online son 2 yıldır sürekli kullanıyorum çok stabil ve düzgün program exe olarak çalıştığı için kurulum yapmadan bilgisayarınızı tarıyor buluyor indiriyor kuruyor bitiriyor sonra kayboluyor
Dikkat etmeniz gereken tek nokta; Yazılımlar sekmesinde bazı programları(ücretli reklamını yapmasını isteyen firmalar) otomatik seçili olarak geliyor o seçili programları kaldırıp sorunsuz bi şekilde kullanabilirsiniz.
https://drp.su/tr
Driverbooster denedim fazla ram yediği için tekrar kaldırmak zorunda kalıyorsunuz.
Slimdrivers denedim o da bi kaç kez yanlış driver kurdu tekrar format atma zorunda bıraktı.
Durum şu şekilde kısaca açıklayayım; Realtek firması güncelleme çıkarıyor kendi web sitesinde yayınlıyor, MSİ bunu alıp kendi sitesine yüklemiyor.(belirli aralıklarla driver güncelleme linkleri eklenir mesela 1 yılda 2 kez)
Problem de bu aslında. Güncelleme realtek sitesinde de yok.