Merhaba herkese, KPSS'ye gireceğim Ön Lisans seviyesinde. Daha önce 2016 yılında Lise seviyesindekine girmiş 71 puan almıştım, hiç çalışmamama rağmen. Bu sefer 80 puan üstü almam gerekiyor, 80 puan için hesaplama sitelerinde 35-35 iki ayrı bölümden net çıkardığımda 81 gibi bir puana ulaşıyorum. Daha önce deneyimlemiş olan birileri varsa çok sevinirim. Çalışıyorum 1 aydır, Tarih konularında özellikle, videolar izliyorum tarih videoları. Güzel bir anlatımda olursa tadından geçilmiyor açıkçası. Şimdiden ilginiz için teşekkür eder, iyi hafta sonları ve iyi akşamlar dilerim.