domain panelinizden isim sunucusu olusturdunuzmu?
Bu işlemi hangi firmada ve nasıl yapmam gerekiyor, bilgi verebilir misiniz? Natroda domain yönetiminde böyle
bir ekran var ama dns ile ilgili birşey yok. Teşekkürler.
Son edit: Cevabınız için teşekkürler. isimtescilden belirttiğiniz işlemi yaptım, şu an güncellmeyi kabul etti. DNS'nin oturmasını bekleyeceğim. Umarım sorun çıkmaz. 2 firmanında destek ekibi bu konuda bir çözüm bulamamıştı 2 gündür. Tekrardan çok teşekkürler.