Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yalnızız işte
Ben bu posta seni etiketlemyi dusunurken abi senin yanliz oldugunu dusunmen uzdu acikasi ne olursa olsun her daim yaninda oldugumu yillardir bilirsin.😊