Konu
R10'da Ne Kadar Yalnızsınız?
15-09-2018, 03:50:37
#37
WebKtl
Üyeliği durduruldu
Hussein adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yalnızız işte
Ben bu posta seni etiketlemyi dusunurken abi senin yanliz oldugunu dusunmen uzdu acikasi ne olursa olsun her daim yaninda oldugumu yillardir bilirsin.😊