Olaylara düz mantıkla bakan kişilerle nasıl tartışacağız?

Tartışma; hakaretleşme değildir. Fikir alışverişidir.

E-devlet kaç kişi giriyordu?

Geçmişe dönük aile soyağacı haberlere çıktığı an kaç kişi girdi?

Anlatmak istediğim; Olaylara düz mantıkla bakan kişilerle nasıl tartışacağız?

Not: Sabah 6 uyanmalıyım. Eğer konu siyasete bulaşmaz veya kapatılmazsa, 2 günlük kısa bir tatil sonrası isteyenlerle Pazartesiden itibaren uzun uzun yazışırız