Olaylara düz mantıkla bakan kişilerle nasıl tartışacağız?
Tartışma; hakaretleşme değildir. Fikir alışverişidir.
E-devlet kaç kişi giriyordu?
Geçmişe dönük aile soyağacı haberlere çıktığı an kaç kişi girdi?
Anlatmak istediğim; Olaylara düz mantıkla bakan kişilerle nasıl tartışacağız?
Not: Sabah 6 uyanmalıyım. Eğer konu siyasete bulaşmaz veya kapatılmazsa, 2 günlük kısa bir tatil sonrası isteyenlerle Pazartesiden itibaren uzun uzun yazışırız