webmaster forumda ki birisi değilde sıradan birisi buna benzer bir konu açsaydı anlardım.
r10 diyelim anlık 1.000 kişi rahatlıkla kaldırıyor.
r10 bir kampanya yapıp reklamla bunu duyurdu.
1.000 kişi kaldıran siteye bir anda 15.000 kişi girdi.
Sizce sunucu ne durumda olurdu? Konuyu açan kişi cevaplamasa bile anlarım
meb.gov.tr'ye rahatlıkla ulaşılabilirken
basvurular.meb.gov.tr'de, başvuruların kapatılmasından 1 saat önce "service unavailable" yazısı bırakılmasını anlayışla karşılamamam neden webmaster'lıkla bağlı olsun? Devlet diyoruz adına. Bilginiz yoksa, bahsettiğim özel okul teşvik projesi, bütçesi yüzlerce milyon TL olan bir proje idi. Tabi son MEB tasarrufları ile bütçesinden kısıldı ancaj bu yine de yüklü miktarda önemi olan bir proje olduğunu değiştirmiyor. 200 milyon TL'lik proje sitesinin 15 bin kişiyi kaldıramaması, başvuru süresi bittiği saniye açılması nasıl açıklanabilir?
Ben son saate bırakarak suçlu olduğumu kabul ediyorum ancak bunu, sitede gördüğüm "başvurular 14 eylül 23.59'da sonlanacaktır" yazısına güvenerek yaptım ne yazık ki. Teşvik puan değerlendirmesinde 500 üzerinden 490 almış olan kardeşim de böylece teşvikten faydalanamadı