webmaster forumda ki birisi değilde sıradan birisi buna benzer bir konu açsaydı anlardım.

r10 diyelim anlık 1.000 kişi rahatlıkla kaldırıyor.

r10 bir kampanya yapıp reklamla bunu duyurdu.

1.000 kişi kaldıran siteye bir anda 15.000 kişi girdi.

Sizce sunucu ne durumda olurdu? Konuyu açan kişi cevaplamasa bile anlarım