yedekler duruyor sanırım cpaneli inceledim yedek almışlar. Ama bu yedek haftalık yedek mi bilemiyorum.
denedim hocam aynı
aynen hocam görsel de metinler de ki karakterleri görüşsünüzdür
Sitede sorun yok hocam, UTF-8 karakter kodlaması kullanılıyor. Ben bir sorun göremiyorum...