O fark etmiyor dostum. Hiç ellemesende kapanıyor. Ayrıca elimde bir sürü milyonluk uygulamalar var hepsinden reklamla indirtiyorum kullanıcıyı döndürüyorum kendi kendime. Sıkıntı olan hesapların durmaması bu hafta 2 hesap 2 şer uygulama attım tüm uygulamaları ya geçirip 1 saat sonra askıya aldı yada hiç geçirmedi. sebepde de bieşy yok mail attım geri dönüştede olumsuz oldu. hep aynı şekilde çalıştığım halde. bilinçli bir yaptırım var.
Kısacası uygulamaları hem kendim yapıyorum hem kendim yükseltiyorum. her aşamasını kendi. biliyorum ve şimdiye kadar yaptığım iş buydu. Yani hiçbir sebep yokken her şey aynı şekilde düzgünken uygulamalar bile geçmiyor artık. Şimdiye kadar kendime ait 100+ hesap açtım kullandım. Tecrübem o kadar çok ki ama cidden sıkıntı var son zamanlarda.