Aynen eskisinden daha sık olmaya başladı kıllanıyorum artık bende iştah bırakmadı adamlar. Ben yaptığım uygulamayı ertesi gün sıralamaya sokuyorum adamlar komple hesabı kapatıyor 1 haftada. Can sıkıyolar artık baya. 1 haftadır yapmıyorum bişey.
Demek ki bu şeyleri yaşayan tek ben değilmişim bana Özel yapılıyor sanıyordum