foxfire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı durum bizdede var işte tam yükselmeye başlıyor kuralları ihal ettiniz diye mail geliyor itiraz ediyoruz inceledik ne yazıkki sizi tekrar kabul edemeyeceğimze karar verdik yazıyor.
Aynen eskisinden daha sık olmaya başladı kıllanıyorum artık bende iştah bırakmadı adamlar. Ben yaptığım uygulamayı ertesi gün sıralamaya sokuyorum adamlar komple hesabı kapatıyor 1 haftada. Can sıkıyolar artık baya. 1 haftadır yapmıyorum bişey.