Şikayetçiyim, ref olayını bilmem ama, site adresi ö.m. ile verilen konular haricinde konuda herşey yazmasına rağmen 'pm lütfen' 'detaylar pm' yazanları görünce rahatsız oluyorum. Konu 1500 satır, pm'de adam ne detay yazacak ki? Koymadığı noktayı mı atacak. Benim satış konum çok olmadığı için pm yorumu da almıyorum ama başkalarında çok ama çok görüyorum. Şu 8bini 9bin yapalım.