Öncelikle herkese iyi günler diliyorum,

bir konu acıyorum ve satıs yapacağım diyelim site adı için" pm " atmanız gereklıdır diyorum ya da direkt konuyu acıyorum. ardından konuya sureklı pm lütfen pm lütfen diye mesajlar geliyor sizcede bu sacma değil mi konuya onu yazana kadar pm atabılırsın yanı oraya yazmanın anlamı ne ?

bir diğer konu ise ref var mı olayı ya nerde satıs konusu görsem ref olabılırım refınız yok bu da bana sacma geliyor

sizlerin görüşlerini almak isterim bakalım aynı fikir içinde miyiz